Jeans+jeans=VÅR

Nu till våren är det mycket jeans som gäller. Det kan vara ganska svårt att veta hur mycket jeans man kan kombonera så det är en ganska hårfin linje mellan för lagom och för mycket vad det gäller jeans. Dock har jag fastnat för något som jag aldrig tidigare gillat, laget på lager. Det är nåt speciellt med en jeansjacka över en jeansskjorta och liknande. Man bör också köra på lite detaljrika jeans vilket jag sett att t.ex. Cheap Monday har ett par modeller som är och så har vi även Whyred som alltid varit stora inom den sortens jeans.
Ni får inte glömma jeansshortsen i vår/sommar heller så det är bara att ta fram saxen och klippa era jeans bäst ni vill.

Jeans med detaljer från Weekday (Cheap Monday)

Pappas gamla Levi's 501 som jag klippt av


2010-03-20 | 00:03:09 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

Vad kostar de från weekday?

2010-03-20 // 00:30:22
» Daniel M

Nja aldrig riktigt gillat detaljer trots att jag jobbat som modell för Gucci men det är ändå något speciellt med det om man lyckas få till det rätt som dem byxorna från Cheap Monday. Fräsh blogg och lycka till med bloggandet. Daniel M

2010-03-20 // 14:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback