H*lvete, kan inget fungera för mig?!

Jag är ledsen att behöva säga det men min dator är kaputt! Den vägrar att starta, istället håller den på och skimrar i en massa färger och sedan hoppar den till felsäkert läge. Jag tror nog det får bli till att lämna in den hos IT-teknikern på skolan och se om han kan fixa den. Varför kan inget fungera för mig? Först går mobilen sönder sedan hinner man ha den en vecka innan den går sönder igen utan några grunder och nu har man vart utan den i två veckor, självklart skall även min dator sluta fungera då. VAD HÄNDER, KAN MINA SAKER INTE BARA FÅ FUNGERA?!

Detta kommer troligen medföra att det kommer bli allt för lite inlägg denna veckan men jag skall försöka sno åt mig systerysters dator så ofta jag kan och uppdatera.
Pusspuss

Tänk om det verkligen gått att laga allt med silvertejp, vilken lyx!


2010-03-16 | 20:22:34 | | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» !!!!

Rätt åt dig jävla kapitalistsvin!

2010-03-16 // 20:31:50
» Anonym

haha roligt med alla som kommenterar dina pengar hela tiden. vem vill inte vara rik lixom?

2010-03-16 // 22:34:49
» Anonym

inte brå, inte brå!

2010-03-17 // 18:12:45
» Karro ;D

haha aah det tror ju jag med! ;D det hjälper mot mkt, men tror faktiskt inte om ja ska va ärlg att de fungerar till datorer!;) haha :D stackarN ;D

2010-03-17 // 21:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback