Debutmatch

Så vart årets första match avklarad, laget vi mötte hade missuppfattat allt och skickade ett A-lag så det blev lite hårdare motstånd än vi hoppats på. Det räcker nog med att jag säger att det inte ville gå vår väg men det var ju som tur va bara en träningsmatch.
Nu skall jag plugga lite samtidigt som jag kollar efter lite väskor, jag har hittat en del riktigt fräsha nu men jag vet fortfarande inte riktigt vilken jag vill ha. DelVaux har en del snygga väskor men det är inte precis några plånboksvänliga och sen har vi ASOS, de har allt ifrån billiga till de som kostar skjortan.
Vi hörs senare pusspuss.


2010-03-14 | 16:55:15 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

snygg väska men den kostar ju 24000 :O

2010-03-14 // 19:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback