Bräckeskolan.

Chacha alla söta!
Jag var och hälsade på min gamla skola idag, jag måste säga att det kändes ganska vemodigt. Man saknar verkligen Bräckeskolan och alla sköna personligheter från min gamla klass. Jag kommer ihåg hur man längtade ifrån Bräcke de senaste åren men om man bara visste hur man skulle känna idag skulle man nog tagit till vara på den tiden lite bättre, men men det är lätt att vara efterklok. Nu är det bara att se fram emot studenten!
Pusspuss

Ser ni mig haha.


2010-03-15 | 21:29:43 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

du måste blogga oftare!

2010-03-16 // 10:49:05
» felicia

ah gud, jag har tänkt på att åka och hälsa på jätteofta men har aldrig fått tummen ur att åka och hälsa på. Man saknar verkligen vissa personer(ink. dig) när men tänker på klassen! vi får ses någon dag! ta en fika eller så. kram

2010-03-16 // 14:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback