UV-stråling

Har börjat plocka lite saker ur rummet men jag har inte varit på IKEA och inhandlat det nya än, pappa ville istället att vi gör det imorgon då han inte skulle jobba lika länge som han gjort idag. Istället får jag dra mig mot min externa sol här hemma och lägga mig en stund, ett solarie för er som inte förstod haha. Jag skall alltså proppa huden full av UV-strålning och vem vet, jag kanske kommer ut ur det som en mutation till människan. Let us find out!

Under tiden kan ni få kolla på detta underbara klipp, är hon inte för go så säg.




2010-06-08 | 18:34:04 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Nikolina

Hahaha, härmas lite meer :D

2010-06-08 // 20:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback