You had me at Primeboots,

Nu är det tänkt att jag skall göra ett litet inlägg om vad jag tycker om vissa tjejkläder och skor, detta är sjukt svårt därför tänkte jag att det bästa är att göra det som en slags "svar på tal" och svara på en kommentar.



SVAR:


Maxiklänningar (långklänning) liksom jumpsuites är enligt mig ett mycket komplicerat plagg då det inte är många som klär i det, det blir ofta lite för mycket bohem över det. Men det finns vissa som klär i det och då blir det faktiskt riktigt snyggt och det ger en konstigt skön sommarretro-känsla kring sig. Ett exempel på en som passar i dessa plagg är Elin Kling.


Gladiatorsandalerna
däremot är något som passar på i princip alla. Det går helt enkelt alltid hem till nästan vad som helst. Alltså en klar favorit på tjejerna i sommar! (Det finns nu även till killar men det är inget jag riktigt hakat på än men vem vet, det kanske kommer haha)

Något satt sig på min hjärnhinna som jag nästan önskar att alla tjejer har är ett par Primeboots eller ett par liknande (finns billigare kopia på t.ex. skopunkten). Det är något speciellt med dessa boots som liksom trollbundit mig och blicken nästan dras efter tjejen varje gång jag ser någon med ett par. Så om man vill ha ett säkert kort hos mig så skall man ha ett par boots i samma modell som Prime's. Det bästa med dem är att dem passar till kjolar och korta shorts även nu under vår och försommar, sen kan det bli lite för varmt men snyggt är det!

Är denna typ av inlägg något som uppskattas eller var det första och sista?
Pusspuss


2010-06-03 | 19:50:18 | | 12 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Sofia

Ha dig som pojkvän, ja tack!

Man skulle ju inte behöva tänka på något vad det gäller kläder för du har grymt bra smak vad det gäller tjejdelen också! (=

2010-06-03 // 19:53:42
» nattis

nu börjar det likna en riktigt grym blogg. du kan inte bara din sak om hur killar skall klä sig utan du vet hur tjejer skall göra det också! fortsätt absolut med denna tyå av inlägg!!!!!

2010-06-03 // 20:03:25
» Anonym

kanske lite bögigt att bry sig om kläder och sånt men det verkar ju funka. tjejerna dras ju efter dig så jag ser inte varför du skulle sluta göra det?

2010-06-03 // 20:07:44
» linnea

keep it up hottie!

2010-06-03 // 21:20:20
» sofiarosa

tackar, haha jag med. Helt kär i den,

fina tips=)

2010-06-03 // 21:35:30
» Ezra

Hej Christoffer, tack så mycket för det här inlägget, det har verkligen hjälpt mig och mina klädval i sommar. Men har ytterligare en fråga angående mode. Nu är det så att jag är jude och är lite osäker på hur man ska matcha en kippa till sommarens outfits, vilka färger och mönster ska man använda, ska den ligga platt på huvudet eller lite åt sidan?

Tack på förhand!

MVH Ezra.

2010-06-03 // 21:57:36
» Sabina

Kan du inte göra ett inlägg om vilken den bäst klädda kändisen är eller något också? Det är intressant att höra killars åsikter om mode :D

2010-06-03 // 22:40:05
» Anonym

daamn jag är ledig om du vill ha tjej. du skulle varit den perfekta pvännen!!!! <3

2010-06-04 // 13:55:39
» Anonym

snyggt med kängor på sommaren..

2010-06-04 // 22:08:05
» Simon



/\

||

||

roligt med tjejer som vet vad mode är, ja det är snyggt med kängor på sommaren och nej du kommer aldrig få en pojkvän med din inställning (troligen inte ditt utseende heller där du klankar på andra)!

2010-06-05 // 00:55:24
» Angelica

Till anonym: Nej det är inte snyggt med vanliga kängor men detta är inte vilka kängor som helst, det är PRIMEBOOTS.

2010-06-05 // 01:04:07
» Anonym

Simon : fan va tuff du är bögjävel!

2010-06-06 // 16:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback