Biljakt





Jag vart uppe rätt tidigt idag, tror klockan var runt tio när jag vaknade (ja det är tidigt för mig haha). Anledningen till denna tidiga uppstigning var att jag under hela förmiddagen fart runt bland olika bilhandlare och kollat om det finns nåt att ha. Fick testkörde en med farsan också och jäklar vilket drag det vart i den. Sedan åkte jag in till stan för att ta en fika på Husaren. Nu väntar Grekland - Nigera och sedan drar jag ut en stund och lirar lite boll med lite polare. Puss

Skjorta - MQ

Shorts - MQ

Skor - Zara Int.

Bälte - H&M

Klocka - Swatch


2010-06-17 | 15:54:26 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

oj vad förvånande att du vart och kollat på en bil. man blir nästan chockad!

2010-06-17 // 16:02:07
» silla

snygga kläder :)

2010-06-17 // 16:11:48
» Fadi

Skorna var asläckra. Köpta från Zara int..? finns de då i zara i sthlm?

2010-06-17 // 21:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback