Sverigedemokraterna

Äntligen hemma efter en tröttsam dag i skolan där vi haft ett lite slags rollspel utformat som en partidebatt. Läraren hade delat in oss i olika partier och jag blev självklart sverigedemokrat och skulle förespråka deras politik? Jaja nu är det över iaf och nu vet man att det inte är något skolarbete kvar fram till slutet av augusti och om jag är glas asså!
Jag skall fira detta genom att få med mig pappa till IKEA och köpa lite klädbockar och möblera om rummet. Förhoppningsvis skall det slutliga resultatet bli något i stil med Andreas Wijk's. Inte en kopia av rummet utan bara inspirerat av det, inte för att det skulle gått att efterlikna det då mitt rum är något mindre men ändå.
Pusspuss



2010-06-08 | 15:33:52 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Hemlig journalist

Mhm! Du verkar vara en sköön chillare! Men frågan är...vem är modekungen? Duell mellan dig och Diabetes i tung intervju? Langa msn och vi fixar!

2010-06-08 // 18:41:06
» Isabella

Vilken tur att du blev representant för det bästa partiet! Ett parti som kan tillföra 78 miljarder till välfärden utan att höja skatterna.

2010-06-08 // 21:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback