Svar på frågor.

Fick ett mail tidigare idag av en vid namn Fredrik, mailet löd:

Tjenare, har hört från en kompis i Göteborg att du, FavoritChrillan, har en riktigt fräsch Yamaha Jog. Stämmer detta och skulle du i sådana fall kunna lägga upp en bild på den då jag precis köpt en likadan moppe och behöver lite inspiration att gå efter då jag skall styla den? Tack på Förhand!

Mvh Fredrik.


Svar: Det kan stämma att det är mig din kompis pratar om då jag bor i Göteborg och jag har en Yamaha Jog. Den är även lite stylad och jag tycker själv att den är riktigt nice. Här är en bild på den.







Fråga från Calle: Duschar du inte på gymmet? :S

Svar: Självklart gör jag det! Nu är det bara så att jag har ett gym här hemma i huset så jag kan innan jag går in i duschen göra något annat som att dricka eller som i tidigare inlägg, ta ett foto och sedan uppdatera bloggen. Men som svar på frågan är det klart att jag duschar på gymmet. Jag hade tidigare ett gymkort på Friskis&Svettis och duschade då alltid innan jag åkte hem.

Det är roligt att svara på frågor så fortsätt kommentera era åsikter hur den än ser ut. Jag är inte typen som blir ledsen om ni t.ex. inte tycker en outfit är snygg eller liknande så kommentera ofta och mycket, och om det är något ni undrar är det bara att fråga antingen som kommentar eller via bloggmailen [email protected].

Pusspuss


2010-06-13 | 20:01:16 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» linda

så otroligt cool moppe! funderar inte på att sälja eller så? (a)

2010-06-13 // 20:11:14
» rebecca

Snygg moppe, ascool färg och en jättebra blogg, me like ! :)

2010-06-13 // 20:16:31
» vickan

RÖSTA PÅ MIG! Jag är med i veckans blogg hos http://guldvivan.blogg.se/ och skulle vilja att du röstar på mig, jag är nr 5. =) Tacksam för en röst från dig. Sista minuten. Imorgon är tävlingen slut, så RÖSTA, RÖSTA PÅ MIG! Snälla! :)

Kram Viktoria! =)

2010-06-14 // 11:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback