Spöke, du finns inte.

Kom precis hem från stan och om jag var rädd asså. Vart man än gick, åt vilket håll man än vände huvudet var dem där, EMO:sen. En sort för sig asså, det kändes som man var i ett "never ending"-version av Hotell Gasten på Liseberg. Jag kom att tänka på Alfons Åberg som man kollade på som liten när han var rädd för spöken i källaren, hans pappa lärde honom då en ramsa som löd "spöke, spöke, du finns inte!", en ramsa som skulle skrämma bort alla spöken som var ute efter att skrämma dig. Haha nej då, så farligt var det inte men det var verkligen mycket folk som skulle kolla på festivalen här nere på Frihamnen, Pier Pressure tror jag det var den hette. Ingenting för mig men för dem som gillar det är den säkert grymt bra.

Jag hittade iaf ett svart linne i stan som kommer till att användas som basplagg och även ett riktigt chill halsband.

2010-06-20 | 17:44:59 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

hahahahahaah!

2010-06-20 // 17:48:47
» Anonym

Jo den är riktigt ball asså!

2010-06-20 // 20:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback