Sex and the City 2

Jag är riktigt j*vla sugen på att se Sex and the City 2 nu asså, det kanske bara är jag som är kille och vill se den men jag antar att det blir så när enda syskonet man har är en storasyster. Jag är liksom uppväxt med serien och såg även första filmen. Nu är det bara 2:an kvar för att att jag skall bli nöjd. De flesta av mina kompisar som kan tänkas se den har redan sett den så jag vet inte vad jag skall göra haha, men jag antar att det finns nån som inte gjort det. Det löser sig nog, ingen här som som vill se den?


2010-06-15 | 22:30:10 | | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Samuel

jag lovar dig att du inte är enda killen som vill se den. JAG VILL OCKSÅ!!!! D:

2010-06-15 // 22:34:48
» Joakim

haha sådär tänkte jag med, såg den i går!

Oerthört värt att se kan jag lova! Grym

2010-06-15 // 23:07:31
» Fadi

Serien är klart bäst men första filmen var roande, nu ser jag fram emot att se SYTC 2 :D Nu ska damerna erövra mellanöstern :D

2010-06-16 // 02:28:23
» Amanda Rieem - EN MASJÄVEL

Men va härligt! :D Gillar din :D du har nice stil! :D läna gärna ett bidrag till streetstyle :D



hugs!

2010-06-16 // 02:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback