Outfit till tjejer.

Jag har efter inlägget om tjejkläderna fått en massa frågor om att jag skall göra somriga, billiga och enkla outfits jag tycker är snygga. Jag har därför gjort en enkel, om inte den enklaste, outfiten till er tjejer i sommar. Den är dessutom hyffsat billig. Jag fick även igår en fråga om vad jag tycker om instoppade tröjor, linnen med m.m. i midjehöga byxor och jag hoppas att frågan är besvarad efter att ha sett outfiten. Dock satte jag kanske ihop den lite för snabbt men om det uppskattas kommer det garanterat fler.



En enkel och billig spetsbodey till ett par midjehöga, lite slitna shorts. Till detta matchas självklart ett par converse i antingen vitt eller svart. För de som är lite mer våghalsiga kan conversen även vara i nån annan färg som t.ex. rött men borde då matchas med något rött i form av smycken, nagellack eller annat coolt.
En riktigt snygg och enkel outfit.

En stor inspirationskälla till denna outfit är den ,enligt mig, coolaste kvinnliga bloggaren här i Sverige som bär upp i princip alla outfits här i världen och får allt att se coolt och snyggt ut. Hon heter Angelica Blick och bloggar här.
Just det, om ni inte kommit fram till vad jag tycker om instoppat i midjehöga byxor än så är svaret att jag tycker det är riktigt snyggt och samtidigt härligt soft.

Pusspuss

Angelica Blick

2010-06-19 | 20:21:50 | | 10 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Sofia

jättesnygg och som du säger enkel outfit. ett stort plus till dig och din blogg när du göra den här typen av inlägg! Puss och Kram

2010-06-19 // 20:30:03
» Anonym

asså du e så gaaaaaay xD

2010-06-19 // 20:49:37
» steffi

Anonym: Har inte du läst hans blogg när han skrivit att han är hetro? Otroligt onödigt att ens skriva en sån kommentar när du inte har någon som helst koll på vem han är. Sedan är du säkert kille och då har jag ett tips, vi tjejer gillar killar som har koll på mode.

2010-06-19 // 21:03:58
» Jenny Halvardsson

sv: så lite så :) läget då? :D

2010-06-19 // 21:06:37
» Malin

Okej, hur mycket förlorade ni med då?;/

det är bara fint med mig.

2010-06-19 // 21:42:28
» Anonym

steffi, det va nog retoriskt sagt...

2010-06-19 // 22:34:44
» leroy

anonym du är ju bara dum i huvet.



Snygg och enkel outfit som du säger :)

2010-06-20 // 01:01:46
» Jenny Halvardsson

sv: härligt! jo det är toppen med mig :)

2010-06-20 // 11:28:26
» Pontus

Tack! Ser även att du verkligen har sinne för både tjejer och killar.

2010-06-20 // 12:05:01
» Jenny Halvardsson

sv: precis :) taack, är inte så bra på att knäppa kort men den här är jag ganska nöjd med :)

2010-06-20 // 17:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback