Onsdag



Jag fick reda på i natt att jag och de andra nio grabbarna som är med i tävlingen Sveriges Modeman 2010 var med på framsidan av Blogg.se, hur coolt är inte det? Ni får inte glömma att skicka ett mail till [email protected] med rubriken Röstning och sedan skriver ni min blogg (http://fjortizfox.blogg.se/) som själva mailet.

Nu skall jag äta upp mitt kvarg, hälla i mig lite vatten och dra ut och springa en sväng. Sen skall jag in till stan lite senare och träffa en tjejkompis som det var allt för längesedan jag träffade. Så om ni checkar in lite senare skall jag ha fixat dagens outfit. Pusspuss

2010-06-16 | 11:38:23 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

grattis till platsen, du förtjäna den! :)

2010-06-16 // 12:07:01
» Amanda Rieem - EN MASJÄVEL

Du skickar ditt bidrag [email protected]



KRAM!

2010-06-16 // 12:36:33
» Joakim

oerhört najs assä!

2010-06-16 // 18:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback