huvudet på sne


Humöret och vädret är precis lika dåligt som det ser ut att vara.

Usch usch usch! Humöret är så ligger så lågt det bara kan, jag har sedan ungefär ett år tillbaka byggt upp en vinnarskalle som gör att humöret ligger på noll när jag förlorat ett match. När jag var yngre tog jag alltid en förlust med en klackspark och skrattade näst intill direkt när domaren blåste och matchen var över.
Utifrån detta inlägg förstår ni säkert att jag spelat match idag, ni förstår säkert också att det gick åt helvete rent ut sagt. Därför skall jag lägga mig på soffan och låta det goda lördagshumöret återkomma. När detta är gjort kommer ännu ett inlägg till er tjejer som läser bloggen och vill ha lite klädtips. Vi hörs senare pusspuss.

2010-06-19 | 17:09:54 | | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

extreeeeemt stylish mannen för att bara åka och spela match, du kan det där om kläder!

2010-06-19 // 17:44:33
» Powerofme - A new side of me ♥

hoppas du får en bra dag, trots att matchen gick dålig!

2010-06-19 // 18:19:13
» veronica

Snyggt!

Skulle du kunna lägga upp en (billig)sommaroutfit till oss tjejer?

kram

2010-06-19 // 18:46:59
» Jenny Halvardsson

du har cool stil :D

2010-06-19 // 20:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback