Fredag



Shit jag tyckte att jag gick upp tidigt igår men ack, då tänkte jag inte på när jag skulle upp idag. Jag var uppe klockan halv åtta, fattar ni? halv åtta på morgonen när det är lov. Men vad gör man inte när det är banken som väntar. Skulle nämligen vara på banken klockan tio och gå igenom lite fonder och annat sånt man gör på banken. Sedan åkte jag med mamma och pappa för att hälsa på farfar och ta en fika ute på hans soliga altan, riktigt mysigt. Med bulle i magen åkte vi vidare och kollade efter vattenskidor, finns en hel del coola faktiskt så vi får se vad det blir för några. Nu skall jag ner och träna en stund och sedan får jag se om det händer något roligt. Pusspuss

2010-06-18 | 16:04:29 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback