Fotbollstisdag

Fan vad jag älskar Fotbolls VM, det finns alltid något att kolla på. Man vaknar vid ett, går upp och gör i ordning en god frukost, sätter sig framför tv och väntar in dagens första match. Efter ungefär en halvtimme har man kunnat avgöra om matchen är något att ha eller om man istället skall gå ut. Idag får det bli att ta med datorn ut och kolla på matchen på altanen och sedan bara chilla till klockan fyra. Då börjar VM:s bästa match, Elfenbenskusten - Portugal. Om jag har väntat asså. Men framför allt skall jag tagga hela dagen för klockan 19:30 är det jag som står redo och väntar på domarens signal när vi tar på oss det serieledande laget.


2010-06-15 | 13:57:38 | | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

fotbollsvm är vad som gäller just nu!

2010-06-15 // 14:18:25
» Krille

Tja! Skulle inte du kunna ge lite tips på bästa shoppingställena i göteborg? :D

2010-06-15 // 22:30:13
» nicho

hade fan också sett fram emot Portugal - Elfenbenskusten matchen igår, men resultatet blev lite av en besvikelse ;) Idag är jag riktigt hypad inför spaniens match ;D ska du också se den?



SV : Hehe kul att du frågar ;D Min pappa är från Nigeria och mamma är från New York. Så det blir att heja på USA och Lars Lagerbäck's Nigeria nu på VM hehe ;)

2010-06-16 // 12:27:42
» nicho

hehe tack så mycket! :D



Fan hoppas att du hinner se något av matchen iallafall ;d Håller fan med, vad vore VM utan dom har matcherna asså. Och tänk hur kul det blir sen när alla toplagen går vidare och de sämre lagen blir utslagna, dom matcherna får man inte missa asså haha ;D



Är det bara jag som inte störs så mycket av att Sverige inte lyckades kvala? ;)

2010-06-16 // 13:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback