Dagen i korta drag



Det blev en ganska soft dag på stan, jag åkte in vid ett för att snabbt bege mig till H&M. Det behövdes nämligen en accessoar för att fullboda dagens outfit. Det fick bli armbandet ovan och för de 50kr jag fick lägga på det vart det inget att klaga på. Efter det gick jag runt i lite affärer och kollade efter något man kan önska sig i födelsedagspresent (fyller ju faktiskt år nästa vecka). Vid två mötte jag upp en kompis som jag gick i skolan med från tvåan hela vägen ut ur grundskolans gripande klor. Vi gick en sväng för att hitta någonstans att ta en fika och slutade leta när vi kom fram till Tintin, där stannade vi för att köpa en riktigt god latte och bara softa i solen. Efter det fick det bli en väldigt lång promenad genom Göteborgs innerstad, väldigt mysigt med tanke på det strålande väder vi haft idag. Senare åkte vi hem till henne för att bara ta det lugnt. Hur go dag som helst med andra ord. Nu väntar säsongsavslutningen av Grey's Anatomy och sedan tror jag det får bli en sväng ut med båten om värmen håller i sig tills dess. Pusspuss


2010-06-16 | 21:00:37 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback