FASHIONISLAND, when style matters

Fick hem ett paket ifrån Fashionisland idag innehållande ett par riktigt shyssta Cheap Monday Night-Merge, nästan ett måste nu under sommaren. Är ni intresserade av kläder, accessoarer eller något annat som har med mode att göra tycker jag verkligen att ni skall klicka er in på deras hemsida. Jag själv är en riktig näthandelstorsk och handlar en hel del på internet och jag måste säga att jag inte varit med om någon hemsida tidigare med ett så stort utbud till så billiga priser. Dessutom har dem Sveriges största utbud av Cheap Monday till killar. Så om ni vill vara lika coola som mig i sommar är det bara att gå in och klicka hem ett par. http://www.fashionisland.se/, ni kommer inte ångra er!


2010-07-30 | 19:02:34 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» amanda

fick du dem gratis? =O dem var jävligt snygga!!!

2010-07-30 // 19:18:04
» ronja

jag vill också få gratis grejer! :P

2010-07-30 // 20:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback