Tisdag


Morris Stockholm, fall. Har blivit helt förtrollad av deras kollektioner.

Vaknade för inte alls längesedan, kanske inte så jätteroligt att sova bort halva dagen men det var jag värd, och dessutom kollade jag precis mailen och fick en glad överraskning då jag såg att ett av dem är riktigt intressant och ni kommer få reda på vad det handlade om inom kort. Nu skall jag vänta på att frukosten sjunker lite för att sedan dra mig ner mot gymmet. Men vi hörs senare. Pusspuss

Någon har surfat på rahlenfeldts blogg ja.. copycat?
Svar: Denna någon har även samma sponsordeal med Modekungen.se som Rahlenfeldt. Tack för att du läser bloggen.

2010-07-27 | 14:39:48 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

morris gör snygga kläder :)

2010-07-27 // 15:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback