The crazy man with cool eyes



Uppe med tuppen, pfffft, jag slår den tuppen med hästlängder. Jag känner mig som en riktig man idag asså, jag satt redo med kaffet innan Nyhetsmorgon börjat, inte ofta det händer må jag säga.

Kanske skall säga varför innan ni sätter frukosten/lunchen i halsen. Jag har inte sovit i natt för er som inte räknat ut det, jag skall testa på metoden att dygna för att vara trött i kväll så jag kan få tillbaks dygnsrytmen en aning. Att ögonen går i kors är en ganska cool bieffekt faktiskt så bli inte rädda ni som ser mig på stan idag, det är fortfarande jag. Jag skall snart ta en dusch och sen åka in till stan och utföra några ärenden som jag tyvärr inte kan säga i bloggen vad dem handlar om, tror Eddie kommer in senare och möter upp mig. Men vi hörs senare. Pusspuss

2010-07-05 | 11:42:26 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» steffi

grymt manligt, älskar hur du har fått cimon-frilla också... <3

2010-07-05 // 13:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback