Potatisnäsa


Gud vilken osymmetrisk bild, trodde inte att jag hade så stora fötter och då skall vi inte tala om näsan. Jag sitter och kollar på alla bilder som togs vid samma tillfälle men kan inte hitta samma potatis på någon annan. Hur kan det komma sig haha?

Klockan närmar sig sju och jag har absolut inte gjort någonting idag. Eller jo jag har ju ätit frukost, kliat mig i naveln i jakt efter lite navelludd och svarat på lite mail. Det är ju alltid något men kanske inget ni vill höra om. Men det är ganska skönt att bara ta en dag off och faktiskt inte göra något speciellt och det är exakt vad jag skall fortsätta göra nu. Men jag skall försöka ta mig i kragen och göra lite fler updates ikväll. Pusspuss

2010-07-17 | 19:01:00 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» sofiarosa

Gött att chilla ibland!

2010-07-17 // 23:01:14
» hihi gissavem

d-agens o-utfit ?

2010-07-18 // 16:40:45
» Höhöh

Navelludd!

2010-07-18 // 17:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback