Happy Birthday Sister!

Jag har inte lyckats uppdatera sedan igår för jag drog hem till john igår och stannade där över natten, sen när jag kom hem har tydligen glocalnet lyckats krasha sitt system så hela mitt område är utan internet, bra där! Jag skall iaf dra ner och duscha snart för att sedan åka in till stan och äta på reastaurang "Da Vinci". Min syster fyller nämligen 21 idag så skall fira henne lite. Jag skall se om jag kan komma åt internet senare och lägga upp dagens outfit. Pusspuss



Gårdagens Outfit:


Stickat - Åhléns

Linne - H&M

Shorts - Lee

Skor - Converse


2010-07-07 | 16:51:45 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Tommy

Härlig outfit .

Allt bra?

2010-07-08 // 07:55:58
» Anonym

söt syster...<3

2010-07-09 // 00:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback