Första sidan.

Kom hem för ungefär en tjugo minuter sedan, klickade igång datorn och fick en riktigt rolig överraskning. Jag var på (är fortfarande) på Blogg.se's hemsida, denna gång direktlänkad hit till bloggen. Sist jag var det va det till tävlingen "2010 års modeman" där jag var en av de tio finalisterna. Men men, det var riktigt roligt att se och deras uttalande om mig kommer positivt hänga kvar i huvudet länge, riktigt länge, "Stilsäkra Christoffer"!

Jag hoppas verkligen att ni som tack vare detta  nu är nya läsare gillar det ni har framför er och jag hoppas självklart att ni väljer att fortsätta läsa den. Tack på Förhand. Pusspuss


2010-07-01 | 22:48:55 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Nicki

Grattis eller vad man ska säga haha och jättebra blogg förresten :)

2010-07-01 // 23:53:14
» josefine w,

Duktigt av dig chrillan , fortsätt så :D<3

2010-07-02 // 10:27:14
» johanna

vf har du en tjej kofta från gina

2010-07-03 // 13:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback