Dåligt av mig!


Jag måste vara året sämsta bloggare, uppdateringarna är urusla nu när det är sommar. Jag måste verkligen bli bättre men det är svårt haha, sommaren innebär ju sena kvällar och sova länge på morgonen.

Jag vaknade ju som ni vet vid halv fem i morse, sedan fick jag ett meddelande om en fika så jag fick skynda mig in till stan för att träffa Sofia, Victoria och Aida. Det fick bli en sen brunch på espressohouse och sedan bara sitta och mysa av värmen vid operan. Senare träffade jag lite polare för att bara vara ute och chilla.

Skall man sluta detta meddelande med att kanske lova att uppdatera mera? (kanske bäst att hålla fingrarna i kors haha)

2010-07-05 | 00:41:35 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

lookin good

2010-07-05 // 09:43:36
» louice

hihi söt (L)

2010-07-05 // 13:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback