Create your look, out a fashion book


Gammal bild, hade ingen ifrån gårdagen.

Det blev ingen direkt höjdaruppdatering igår, det tar jag på mig. Men jag åkte in till stan i går för att möta upp Jelina och därifrån åkte vi in till Slottskogen där hennes vänner och deras vänner väntade för att sedan ha lite chillkrök med ett klingande ljud av en gitarr i bakgrunden. Jag glömde kameran hemma så har inga bilder men jag skall nog kunna få fram åtminstone en bild så jag skall leta vidare och äta upp min frukost. Se ya later. Pusspuss

En kompis till mig sa att du nästan har tio par converse?! Stämmer det?
Svar: Jag har ungefär 15 par.
Tycker du att Rebecka är ett fult namn?
Svar: Att Rebecka är ett fult namn? Nejnej, jag tycker Rebecka är ett jättefint namn. Det känns lite oskyldigt och gulligt.

2010-07-29 | 13:10:31 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

WAAAAAAAAAAAAAHHHH HUR SNYGG FÅR MAN VA?!!!!!!!!!!

2010-07-29 // 13:16:41
» Lisa

vill bara säga det att du liknar Jason Priestley fron beverly hills! och det är en komplimang, keep up with the good work.

2010-08-02 // 11:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback