Coke boy!


Bilder från igår innan jag mötte upp Jelina.

Vad tycker ni om vädret som varit idag? Jag tyckte det var riktigt bio-väder så jag och några polare drog in till stan för att äta och kolla om det fanns någon bra film att se. Det fick bli "Robin Hood", jag han inte ens sätta mig i salongen innan jag tappat ut hela min 1liters Cola över mig själv och golvet. Tur var väl det så man fick lite nöje för filmen sög riktigt hårt så om ni inte sett den, GÖR DET INTE!
Nu skall jag dra ner och slänga cola-kläderna i tvättkorgen och dra på mig något mysigt istället. Vi hörs, pusspuss!

2010-07-30 | 00:59:35 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Belinda

smidigt!:)

2010-07-30 // 02:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback