CHRILLAN DISSAR!

Asså jag blir verkligen besviken. Jag har haft ett starkt förtroende för H&M och deras kläder väldigt länge, dem har alltid erbjudit ganska fina och moderiktigt kläder till bra priser. Men vad händer nu? dem släpper en ny höstkollektion som lika gärna skulle kunna komma ifrån Halens.se. I hela kollektionen ser jag ungefär 2-3 plagg som är acceptabla. Detta är i mina ögon inte okej då det blir ett näst intill tvång på oss killar att bara köpa dyra märkeskläder för att vara moderiktiga eller åtminstone se vårdade ut. Detta till skillnad från tjejer som kan gå in på butiker som t.ex. Cubus och köpa kläder som sedan nästan är kopior på märkeskläder.
Nej en stor fet diss på allt inom herrmode!

Två av de acceptabla plaggen ifrån H&M

2010-07-30 | 14:19:11 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Belinda

den gråa va riktigt snygg!

2010-07-30 // 14:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback