BLOGGSVAR

Fick en bra fråga av en Alexander via Bloggsvar tidigare idag.
anser du själv att du är bortskämd eller tycker du att det är skitsnack? Och hur ser du på alla hatmail, kommentarer etc. är det något du tar åt dig av?

profilbild
Jag tycker inte själv att jag är bortskämd, jag har det kanske bättre ställt än vissa andra men bortskämd, nä. Jag har fått lära mig pengars värde ganska tidigt och har köpt det mesta i klädesväg själv. Självklart betalar mamma och pappa då och då men absolut inte allt. Det där med haters har jag märkt av ganska starkt. Jag har märkt att majoriteten av alla som läser bloggen faktiskt är haters. Jag får dagligen mail som "sluta blogga jävla bögjävel" eller "tycker du själv att de gräsliga kläderna är fina", men det är inget som gör mig något. Jag är inte en person som är lättpåverkad vad det gäller påhopp och liknande, kan ha att göra med att jag under hela mitt liv tvingats leva med ett funktionshinder. Nä men haters är bara bra att ha, jag brukar oftast bara se alla mail och kommentarer som positiv kritik. So bring it on Haters!

Jag kan passa på att lägga upp en bild på min dators skrivbord vilket Johanna ville se haha.


Glöm inte att alla kan ställa frågor till mig via Bloggsvar genom att skriva frågan i bloggsvars ruta till vänster här i bloggen eller gå in här

2010-07-25 | 22:39:41 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-07-26 // 10:04:59
» JULIA - fashionbyjulia

SV: Tack, vad roligt :)

Jag har sett exakt likadan på killar också, tror absolut den finns i killmodell också. Bara att börja leta! ;) Ha en toppen dag

2010-07-26 // 10:34:42
» Linnéa

Jösses, finns det folk som skriver elaka saker till dig? Jag jobbar som lärare, tjänar därmed inte fett med pengar, men jag köper en hel del dyra märkeskläder. Givetvis blandar jag med billigt också men man behöver knappast vara rik för att ha råd med märkeskläder. Tycker din blogg är... gullig, hoppas att du tar det som en komplimang =) för den är gullig hihi

2010-07-26 // 22:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback