Back on track


Dags att klippa sig kanske? Får boka in det nån gång i veckan.

Då var det avklarat, första träningspasset på fyra veckor och det känns hur bra som helst. Men jag klarade 50min i gymmet och sedan omkring 8.5km på löpbandet så det är väl inte fyskam för att varit borta fyra veckor antar jag. Nu sitter jag och äter en redig lunch för att sedan lägga på soffan och kolla om det finns nåt bra. Skall in till stan lite senare för att träffa Felica så jag hör av mig senare igen. Pusspuss


Tror du nån bryr sig om din skabbiga arm!? det är för i helvete inte därför vi läser din blogg!

Jag har faktiskt inte en aning om mina läsare bryr sig värst mycket men bloggen handlar trots allt om mig och läsarna stannar, eller ja dem blir ju fler och fler så det måste ju finnas nån som bryr sig. Men som sagt bloggen handlar om mig och allt där till så om du inte ser något nöje i att läsa den varför då göra det? Det måste ju finnas en massa andra bloggar du kan läsa i så fall som passar dig bättre. Ha det gött!


2010-07-19 | 14:19:42 | | 6 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

Vilken jävla idiot, vem tror han/hon att den är? Inget att bry sig om Chrillan!

2010-07-19 // 14:33:21
» Anonym

hahahaha ägd är han xD idiot vettu :P

2010-07-19 // 14:40:29
» sofia

ibland undrar man vad det är för idioter som lägger ner tid på att sänka folk för att höja sig själva. bra att du ger personen svar på tal och på ett bra sätt också!

2010-07-19 // 15:42:37
» sofiarosa

Vilken idiot!:O



Tack, fick komplimanger utav några senare på kvällen som också gillade den.



Haha tack igen, ja men på bilden såg den lite små kul ut haha.

2010-07-19 // 16:14:21
» Anonym

vilken idiot! vrf kommentera o läsa din blogg om han/hon inte bryr sig! skit i såna idioter för du e grym på blogg! :)o en underbar person med! <3

2010-07-19 // 16:15:34
» Anonym

skit i den idioten, inget liv!

vrf läsa din blogg o kommenterar om nu han/hon nu inte bryr sig! skit i den människan för du e grym på blogg! <3

2010-07-19 // 16:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback