ABCD



Varit i stan hela dagen med Philip och letat efter GANT-tröjor och jeans på NK och ABCD. Även jag var tvungen att handla lite men visar vad lite senare för jag måste ut och möta upp lite folk för att spela lite fotboll. Uppdaterar när jag kommer hem igen. Pusspuss

2010-07-24 | 18:07:32 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

bratz!

2010-07-24 // 21:28:08
» Anonym

rich bitch!

2010-07-24 // 22:29:23
» PISSIGTARGTJEJ!

jag kom inte in på abcd när jag skulle det...dem kom ner till den där "slussen" man slussas igenom och tittade på mig och min kompis och sen vände dem bara och gick in igen utan att ens säga nåt!!! dessutom är det bara en massa jävla överklassfittor som är där inne. tro dig inte för att du hänger där för det är inget coolt med det så håll bara käft om att du varit där. din pappa kanske är värsta finansmannen eller något men det gör inte dig till något speciellt så jag bryr mig inte om du har på dig en jacka för 6 lakan eller om dina skor är ifrån NK... du suger lika mycket kuk för det jävla snobb.

2010-07-25 // 00:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback