What happened with the Hiphop?

Som ganska många säkert vet kommer Lil Wayne någon gång under veckan fängslas för olaga vapeninnehav, ett brott han begick 2007. Hans straff är cirka 8-10månader.
Jag håller med alla som säger att det är tur att han inte fått sitt straff förrens nu då det varit mellan 2007-2009 hans karriär varit som bäst. Dock förstår jag verkligen inte hur alla kan säga att det var tur att han redan efter 2månader in på det nya året hunnit släppa sitt nya album då vi tydligen med hjälp av detta skall komma ihåg honom under tiden han sitter inne. Jag kan inte se hans nya album som något "bra minne" i sånna fall för jag förstår mig verkligen inte på det nya ROCKTEMAT han börjat köra, det är precis som han byggt upp sig ett namn för att sedan få det att rasa. Jag kan inte annat än att tycka synd om honom för hur korkad han är när han släpper ett sådant album.
Albumet heter "Rebirth" och var han och skivbolaget nu ser den återfödseln kan man ju undra.
Men man måste väl ändå säga att det var tur att det faktiskt fanns en låt som funkade, det var "Drop The World" som han sjunger med Eminem.


2010-02-12 | 15:58:16 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» liljohnii

Nya lil wayne blows jävla skit musik han börjat med kasta han hoppas han blir hårt rövknullad i fängelset för sin sketna rockmusik

2010-02-12 // 21:51:41
» dedu

bullshitt ! lil wayne är o kommer föbli bäst , nya stilen e dunder skön massa bra låtar , han gör juh fortfarande musik i gamla stilen också ! sen gästar han juh massa låtar också ! sluta inte lyssna han e bäst!

2010-02-26 // 02:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback