Wednesday,

Chacha alla söta, onsdag idag och jag är fööör trött asså, helt sjukt. Det känns som det är den sena kvällen/natten mellan söndag och måndag som tar ut sin rätt nu men vad skall man göra när det är Superbowl XLIV på tv.
Usch, nu är jag så där skoltrött igen också. Det är helt sjukt hur mycket man kan vilja slippa skolan, jag trodde aldrig jag skulle bli sån här men där ser man. Menmen det är bara att bita ihop om jag vill nå mina mål som Advokat, ekonom på en modeagentur eller fondmäklare. Nu är det ju sån tur att man har lov hela nästa vecka också vilket jag känner att jag förtjänar hihi.
Nu skall jag äta nåt litet innan jag drar ner i källan och gymmar lite.

Pusspuss


Nu har jag äntligen kunnat ladda upp 4 foton från skidresan också. Efter att jag laddat upp dem flippade blogg.se, det flippar verkligen allt för ofta.

Utsikten är rätt så skön




Nu skall jag även vara så snäll att jag ger er ett tips. Om ni åker offpist så kan det vara rätt bra att tänka på att man inte åker bakom småbarn som väger runt 30-40kg mindre än dig själv. Om du gör det kan det nämligen sluta så här haha.




2010-02-10 | 15:23:45 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» lovergirl

Naww vad söt du är när du sitter fast i snön hihi <3

2010-02-10 // 15:29:42
» Anonym

vart var ni och åkte? :)

2010-02-14 // 17:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback