Thursday,

Chacha alla söta, vad händer? Jag är i alla fall sjukt seg men vet inte riktigt varför men det har säkert med min skoltrötthet att göra. Det känns ändå rätt chill att man inte har så mycket att göra, jag hade lixom mer att göra i 8-9 så jag skall väl inte gnälla allt för mycket. Idag har det varit en sån där onödig dag igen där jag inte fått nånting gjort, jag har i princip suttit framför datorn hela morgonen och sedan sista lektionen var det handboll. Kan det bli mer onödigt.
Nånting jag dock borde göra är att kolla igenom lite formler inför mitt matteprov jag har i morgon men det skall nog inte vara några större problem...
Nej nu skall jag dra ner och träna lite, jag checkar in senare. Puss puss

2010-02-11 | 16:07:53 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Fanny

Bra blogg! xD

2010-02-11 // 17:28:21
» sanna

det är en sjukligt bra blogg... man blir beroende nästan<333

2010-02-11 // 17:43:40
» Veronica

MEN OMG DU ÄR FÖÖÖÖR SÖÖÖÖÖT!<333

2010-02-11 // 17:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback