TORSDAG

Chacha alla söta, idag är huvudvärken inte lika farlig. Jag tror den berodde på att jag åt alldeles för lite och inte heller drack något. Just därför måste jag snart ta något att äta eftersom jag åt världens minsta ceasarsallad till lunch, det var verkligen den minsta salladen jag någonsin ätit. Jag har dessutom testat på curling idag vilket kanske inte var det roligaste jag gjort men det funkade som gympalektion, fast jag tror jag håller mig till fotbollen framför curlingen på fritiden. Men jag checkar in senare när jag ätit något.
Pusspuss.

2010-02-25 | 14:29:49 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

mmmm sallad är gott

2010-02-25 // 14:40:15
» Anonym

kanin

2010-03-01 // 00:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback