Tacka alla haters!



Chacha "Heinrich", vill bara tacka dig för att du läser min blogg och tydligen bryr dig tillräckligt mycket för att kommentera, det gillas! Om du hade varit på svenskalektionerna hade du kunnat läsa i inlägget att jag hade dessa två invites till ingen nytta och tyckte därför att jag kunde dela ut dem om det var någon som ville ha, jag vet också att det inte är särskilt svårt att skaffa spotify men det finns dock vissa som tycker det. Men tack för att du orkar lägga din tid på att läsa en "bögs" blogg. Pusspårre.

Vad tycker ni andra läsare, skall man kanske köra på ett sånt här inlägg i veckan? Det kanske kan heta något i stil med Veckans Idiot.


2010-02-01 | 18:20:00 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Nancy

Ägd blev han! haha

2010-02-02 // 16:17:11
» Micke

Jag tycker du ska lägga ner. Skaffa en jojo eller något istället.

2010-02-10 // 21:02:03
» Anti-sånasomdig

Håller med ''Micke'' däruppe. Skaffa en jojo istället för att sitta & försöka vara som alla andra. Finns redan sådana. Behövs inte flera.

2010-02-10 // 21:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback