Söndag innan skola,

Chacha alla söta, idag är ingen höjdar dag precis när man har vetskapen liggandes och maler i huvudet att skolan börjar imorgon igen. Efter att ha haft en veckas skönt lov utan krav och liknande börjar verkligheten igen, en verklighet jag inte gillar för fem öre. Istället för att ligga uppe hela nätterna måste man somna i tid så inte kommande dag blir helt förstörd. Som sagt ingen verklighet jag ser fram emot.
Med tanke på att skolan börjar känner jag att jag behöver trösta mig själv i denna mörka tid med något som kan lysa upp närvaron, något som kan hjälpa mig att hålla kollen på tiden. Jag kan bara komma på en uppfinning som fyller dessa krav, jag måste helt enkelt kolla efter en ny klocka. Därför har jag kollat ut ett par klockor som kanske skulle fungera. Dock vet jag inte riktigt vilken av dem jag skall hosta upp cashen för.
Såg precis att Adidas har en del nya klockor som är rikitigt nice.

Pusspuss





2010-02-21 | 16:54:55 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

feta klockor men vad kostar de? 100 000 kronor eller? BRAT!

2010-02-21 // 18:53:29
» Anonym

håller med ovanstående, snobbig brat är vad du e!

2010-02-21 // 18:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback