SLASKTISDAG,

Chacha bloggen, är det någon som vet när det slutar snöa? är så sjukt trött på all snö och slask nu. GE MIG SOMMAR!
Seeg skoldag, tyska på morgonen till inget nytta då vi tydligen inte för göra en parodi på "Brokeback Mountain" då det bygger på steriotyper och böghat, man kan ju undra vad som uppfattas som böghat om man jämför att göra en film om homosexuella eller inte tillåta en film för undervisning då det är kärlek mellan två killar. Då är det ju istället som att skolan inte accepterar homosexuallitet.
Vi hade i alla fall en lååååång håltimme efteråt  och slapp ekonomin, alltid nice lixom.

Det var tänkt att jag på rasten skulle åka in till stan och köpa nytt hårvax men det slutade istället med att jag köpte en snygg stickad tröja på Zara. Skönt med nya tröjor till våren.
Nu måste jag äta för jag har träning om en stund
Pusspuss


Dagens köp.


DagensOutfit


2010-02-02 | 16:14:55 | | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

Snygging^^

2010-02-02 // 16:15:26
» :S

Haha lol vad konstigt, vad är det för steriotypaktikgt i Brokeb BÖGAR HAR SAMMA SAMMA RÄTT SOM ALLA ANDRA!

2010-02-02 // 16:16:29
» Anonym

svär då

2010-02-03 // 11:59:35
» Jennifer

Du har så himla skön men ändå modeföljande stil! Det gör ju inte saken sämre heller att du har ett utseende som får en att häpna, sööt/snygg<3333



Läs min blogg!<3

2010-02-03 // 20:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback