MONDAY

Chacha, nu är det ny vecka igen. Sjukt segt om jag skall säga vad jag tycker om det, det är är positivt iaf att jag bara går tre dagar och sen blir det skidor, alltid nice. Skrev även mitt historiaprov idag också, det gick helt okej faktiskt men det måste ju varit för att jag pluggade så "sjukt mycket" inför det. Var bara en fråga jag var osäker på, Vad menas med att "stadsluften" ibland är befriandem.
Åhh låg och kollade på The Voice imorse när "Ernst från Karlaplan" ringde, skönare person får man ju leta efter, riktig stockholmsbrat, så det skall vara haha. Närrå men han älskade hur han spelade ut stockholmskan.
Nu skall jag ner i garaget och träna lite,
Pusspuss

"Ernst från Karlaplan" (han börjar prata vid 1:30)


2010-02-01 | 14:35:45 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» cornelia

Myyysblogg =D

2010-02-01 // 17:29:24
» agnes

you are a very hot boy!

2010-02-02 // 23:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback