I'm Back!

Chacha alla söta och sorry för att jag inte uppdaterat. Jag har inte hunnit idag för jag har suttit barnvakt åt två underbara småbarn sen jag vaknade imorse och sedan hade jag träning och igår vart jag för schleeeten sen utgången i lördags. Det var en lyckad kväll med massa folk och sen så träffade man även Martin, en gammal klasskamrat. Det kanske blev lite för många shots bara men annars så. Tyvärr har jag inga bilder eller jo jag har bilder men tro det eller ej, kameran har fått virus hur nu det gått till och enda datan som fa emot faktiskt klarar av att ta emot bilderna trots viruset har crashat. Men jag lovar att lägga upp lite bilder så fort bapii fixat datorn.
Ni kan istället för att kolla på bilderna från helgen lyssna på Chris Browns nya mixtape som finns att ladda ner 'HÄR' (helt gratis och lagligt).  Det är gjort eftersom hans senaste album (som är det bästa han gjort) inte sålt tillräckligt bra. Detta p.g.a. att majoriteten av alla skivbutiker valt att inte sälja det eftersom han slagit Rihanna, jag tycker det är sjukt synd att en så privat sak skall förstöra hans karriär med tanke på vilken talang han har. Jag har inte slutat lyssna på hans musik trots att jag tycker han borde få ett riktigt kok stryk, det är ju trots allt musiken jag lyssnar på.


Pusspuss

2010-02-15 | 21:22:07 | | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

missed u<3

2010-02-16 // 00:54:04
» nic

håller med dig om cb

2010-02-16 // 00:54:28
» HÄNI - dalarnas coolaste blogg

cb är heeeeeeeet

2010-02-17 // 20:57:31
» nicho

det här mixtapet var sjukt bra! fast måste nog säga att Graffiti var lite bättre , för där är det bara hans låtar lixom , å hans låtar är bäst! =D

2010-02-20 // 12:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback