Home sweet home.

Chacha alla söta, nu är man hemma igen. Vart så himla skönt att bara ta ett "brake" från allt för att åka ut mitt i ingenstans (värmland haha) för att bara åka skidor och chilla. Skidor är verkligen sjukt roligt men man känner hur träningsverken smyger sig fram nu när pjäxorna är av.
Men tillbaks till verkligenheten. Lördag idag, vad händer? Jag borde nog stanna hemma och plugga inför alla prov jag har nästa vecka men det orkar man ju knappast, plugga gör man dagen innan. Ser ni, nu börjar bloggen ta form när ni får tips och allt haha. Nä istället för att plugga skall jag dra till kusinen som nyligen fyllt 20.
Bilder från skiåkningen kommer senare så istället får ni två sköna låtar jag lyssnat på hela vägen hem från värmland.
Pusspuss


2010-02-06 | 13:31:29 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Plutten

Hehe, provade mej på lite skidor i år. Hoppa o grejer. Men jääävlar vad träningsvärk jag fick:D haha

2010-02-07 // 00:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback