Gymmusik.

Nåt av det bästa som finns när man har det stressigt eller bara har mycket i huvudet är träning. Att bara släppa allting och lägga det åt sidan för att istället bara ta på sig ett par shorts och 'hit the gym'. Det finns nog inte mycket som slår det, jo kanske när man efter ett långt pass går in i duschen och vet att man verkligen kört slut på kroppen.
Musik är en stor del av min träning, jag tror inte att jag hade klarat av att gymma om jag inte hade haft musik, det är olika musik för olika sorters träningsläge så här kommer fyra smakprov på vilket typ av musik jag lyssnar på.

Uppvärmningen



"Hårdträningen"



Konditionen



Stretching


2010-02-28 | 19:27:06 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

typ sånt jag också lyssnar på =)

2010-02-28 // 19:38:14
» Anonym

grym smak!!!!!

2010-03-01 // 00:37:05
» Karro!! :D

Gillar dom två sista låtarn ;D

2010-03-08 // 14:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback