Brainstorm

Gosh vad mitt huvud känns tungt just nu, jag avslutade precis ett högskoleprov i matte. Min vänstra hjärnhalva har gått på högvarv och växlat mellan alla f(x)/25x³ och funktionerna y=(-6)(23*9)-12ax² + bxc > 0. Jag kan förstå att man har fyra timmar på sig att skriva dem.
Dessutom var man tvungen att tillbringa hela dagen i skolan till att ta en massa kort och sedan räkna ut "det gyllene snittet" på olika geometriska former man hittade på bilden. Men smart som man är tar man tre snabba kort och sedan åker in till stan för att äta en god lunch och gå runt i lite butiker och leta efter en perfekt "banditmössa" men det finns ju ingen stans. Så är det någon som vet vart man kan köpa en sådan mössa får ni gärna lägga en liten kommentar.
Pusspuss.

En av de tre bilder som togs och som läraren faktiskt gillade.



2010-02-26 | 18:46:41 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

shiit iq20000? kool bild för att vara gjort på 5mins

2010-02-26 // 18:57:08
» Von Liddle

damn vilka uppgifter! :O

2010-02-26 // 19:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback