Artist in famous!

Chacha alla söta, vet inte vad det är för på blogg.se men det går upp inte att ladda upp några bilder. Nu när jag fixar lite bilder från skidresan också.

Det här inlägget skulle handla om en artist som inte riktigt fallit mig i smaken tidigare, Shad Gregory Moss a.k.a. Bow Wow. Jag har aldrig tidigare gillat hans musik, det är väl typ två låtar som "Basketball" och "Lil Bow wow" som gått att lyssna på.
Dock släppte han ett album förra året (09) som helt passerat mitt medvetande, "New Jack City II". Det var en kompis som tipsade mig om en låt ("Sunshine") som finns jag faktiskt diggade nåt grymt, detta fick mig att vilja kolla igenom albumet. Nu har nästan alla låtarna fastnat och jag har pumpat albumet från att jag vaknade imorse tills nu. Det får nästan bli en "Bow wow V.S. Chris Brown" om vem som släppt bästa albumet 09'.

Roligt att se på Bow också när man sett honom som skådis sen han var liten.
Det är bara att hoppas på att han släpper ett lika bra album iår, det gäller alla andra artister som släppt album under förra året också.

Bow Wow - "Boyfriend for the night"

Måste säga att jag diggar hans nya stil med det orakade huvud.



Jag skall se om det går att lägga upp lite bilder om en stund. Jag skall bara gymma lite innan, see ya'll<3
Pusspuss

2010-02-09 | 17:58:10 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

mhmhmmm nu snackar vi musik

2010-02-10 // 10:17:09
» Anonym

<3333333

2010-02-10 // 10:17:35
» Honey Jones

Frågestund i bloggen :)

http://honeyjones.blogg.se

2010-02-10 // 13:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback