A hole new week,

Chacha alla söta, nu är det ny vecka och helgen är över. Det var chill med lång helg med skidor och sånt och sedan hem till kusin som fyllt 20. Nu är det bara till att tagga inför nästa helg.
Som ni märkte uppdaterade jag inte nånting igår men jag hade ingen som helst ork igår, jag vaknade sent och snäll som jag är gjorde jag min systers Naturkunskap B-prov över internet så efter det kände jag verkligen inte för att blogga. Jag har inte hunnit lägga över några bilder från skidresan till datorn än heller men det kommer.

Förövrigt har det vart en chill dag idag med två lektioner där jag i princip inte behövt göra någonting så har mest suttit av dagen i skolan.
Skall snart ner i garaget och gymma lite och sedan plugga lite, jag har tydligen nåt ekonomiprov imorgon.
Pusspuss.



2010-02-08 | 14:09:01 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» dennis

Alba är så jävla snygg!!!!

2010-02-08 // 14:23:27
» Sanna

Det är ju chrillan också!<3

2010-02-08 // 14:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback