Viktigt meddelande!


Ph: H&M Winter 2010

Skicklig som jag är har jag lyckats göra fri väg för all världens virus som möjligen skulle vara intresserade av ett intrång i min dator. Ingenting biter på dem så nu väntar en återställning, måste bara få tag i en skiva för detta. Med tanke på detta kan det bli lite slakt med uppdateringar men det gör kanske ingenting med tanke på att det är juletid och de flesta ändå inte har tid till att sitta framför internet. Men tro inte att det inte kommer bli några uppdateringar alls, jag har fullt med datorer här hemma, dock inte lika snabba men dem går att göra någon uppdatering på ibland.

Stay fresh, stay cool!


Peace Out

2010-12-22 | 20:45:24 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

men jag vill ha massa inlgg varje dag :(

2010-12-23 // 12:08:34
» Anonym

neeeeeeeeej!

2010-12-23 // 12:08:43
» Anonym

du kan få låna min dator över jul! jag vill inte gå miste om massa inlägg!!!

2010-12-23 // 12:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback