Chrillan snackar fikor, sponsorer och alkohol...



Skulle du säga ja om en söt tjej frågade om du ville hänga med på en fika?

Svar: Absolut skulle jag det, är det så att ni känner för att ta en fika är det bara att höra av er. Vi kan sitta tjöta om allt mellan himmel och jord så dra iväg ett mail eller bli vän med mig på facebook om detta är något någon är sugen på.

Hur gör du för att få sponsorer?
Svar: Oj, bra fråga... Nej men jag vet inte, till en början tog jag kontakt med två företag för att se hur mina chanser till ett samarbete låg till. Båda var ganska positiva till förslagen och tack vare det har bloggen vuxit och idag får jag en hel del erbjudanden angående samarbeten skickade till mig.
Men jag tycker ni skall dra iväg ett mail till ett företag ni känner lite extra för med information om er samt er blogg där ni även listar era mål med bloggen samt hur ni ser att ett samarbete med just dem gynnar båda parterna.


Har du någonsin varit jättefull? hahaha, konstig fråga men jag undrar typ
Svar: U Got Me! Haha ja, det händer väl att man får i sig lite för mycket ibland. Men den där ordentliga "fjortisfyllan" har jag bara råkat ut för en gång och den skammen man känner när man vaknar dagen efter och får reda på att man under total blackout lyckats ta sig sig ensam ifrån krogen i en taxi, in till sängen och sedan in på toaletten där man spenderat hela morgonen med båda föräldrarnas hjälp för att bara kunna sitta upp när man spyr bidrar inte till att man gärna upplever det igen.
Men vad fan, jag är trots allt bara 17 år och måste leva livet!



Peace Out

2010-12-20 | 22:30:42 | | 5 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

hahaha så skön!

2010-12-20 // 23:16:35
» Anonym

så himla go haha!

2010-12-21 // 14:38:09
» SabinA

Du är däremot jävligt skön när du är full, jag kommer ihåg när du från ingenstans kom in på flyin och drog igång ett helt danståg och sjung den där kända låten som man håller på med armarna hahaha! Verkligen från ingenstans!!!!

2010-12-21 // 15:09:03
» Anonym

Så du uppmuntrar folk till att dricka? tacksam för svar...

2010-12-21 // 17:21:57
» Anonym

YMCA

2010-12-21 // 23:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback