Uppmuntrar till alkohol


Ph: Philip Holm (fr.v. jag, Felicia, Matilda)

Så du uppmuntrar folk till att dricka? tacksam för svar...

Svar: Nej, jag skulle aldrig uppmuntra någon till att dricka, snarare tvärt om - håll er borta från alkoholen! Det jag menar är att jag anser att jag som redan satt mig i sitsen inte skall grunna över hur dumt det är att jag dricker eller hur dum jag varit när jag varit full utan istället leva livet och ha rolig. Självklart är det dumt att dricka, lika så är det dumt att gå på röd gubbe men inte brukar man ligga sömnlös över en sån aktion senare på kvällen?

 

Jag svarar på fler frågor imon.

 

 

Peace Out


2010-12-21 | 22:43:30 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Valentin Blåholtz

"Livet är en lekplats...eller inget"

2010-12-22 // 16:43:11
» Anonym

grymt svar

2010-12-22 // 17:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback