Snyggaste killen i sverige



Vem tycker du är snyggaste killen utifrån stilen? No homo lixom utan bara utseende och stil om du förstår.

Svar: Jag förstår vad du menar - tror jag. Jag har en hel bunt med killar jag ser upp till rent utseendemässigt, jag har bytt fram och tillbaka sedan jag var liten. Men just när jag läste denna fråga hörde jag en låt som fick mig att minnas vem min absoluta "favorit" vad det gäller stil och utseende är. Jag frågar mig själv om det stämmer och kommer fram att det inte kan bli mer rätt. Jag säger att det är Vincent Pontare, han har stilen, de matchande tatueringarna och så självklart rösten.
Grym kille helt enkelt!


Jag har satt ihop en vardagsoutfit till tjejer som publiceras senare.


Peace Out

2010-12-15 | 16:56:33 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

så sant

2010-12-15 // 18:02:12
» Anonym

han ser ut som ett litet busfrö på den bilden hehe

2010-12-15 // 18:28:12
» Anonym

Riktig hunk! Snygga tatoos..

2010-12-15 // 20:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback