Snö överallt!



Kom precis in ifrån pulkabacken. Det var längesedan man kom in med stelfrusna fingrar, rosiga kinder och snöfyllda kalsonger. Jag känner mig precis som jag gjorde när jag var tio och jag älskar det! Mer barnasinne åt folket, helt klart!

Passar på att säga grattis till Sammiiee som är vinnare av tandblekningspaketet från Easewhite.

Peace Out

2010-12-05 | 21:05:59 | | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Jonna

Jag lirade pulka med min kusin förra året och det var riktigt kul! Jag har nog aldrig skrattat så mycket, haha!

2010-12-05 // 22:29:53
» Anonym

du är så himla snygg, satt och kollade på dina gamla inlägg och man känner inte igen dig utssendemässigt typ. du har gått från söt pojke till manlig hunk!

2010-12-06 // 00:02:29
» Sean

"SOM EN I MÄNGDEN KOMMER HAN FLÅSANDES MED STORMSTEG. HAN HAR KLÄTTRAT PÅ LISTORNA OCH KAN IDAG SÄGAS VARA EN AV GÖTEBORGS STÖRSTA BLOGGARE, EN RESPEKTERAD SÅDAN. DET ÄR SJÄLVKLART CHRISTOFFER ANGELIN VI TALAR OM, SVERIGES NYA MODEKUNG!"



Mediahora hahaha, du är fan grym mannen! Du kommer bli stor, tro mig, du kommer bli riktigt jävla stor!

2010-12-06 // 00:22:27
» Hemin Bandello

Snygg outfit !

2011-01-04 // 18:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback