Ruth Knitted Cardigan


Ph: Gina Tricot (199:-)

Såg denna riktigt mysiga tröja hos Gina Tricot förut.
Det är med andan i halsen och skam upp till öronen jag säger att jag absolut skulle kunna tänka mig denna tröja på mig själv. Jag skojade bara... jag känner ingen som helst skam över det, jag skulle kunna bära den och ändå ha så mycket heder kvar att jag skulle kunna dela ut lite!
Tänk er att sitta i den framför brasan.

Outfit och mer kommer senare.


Peace Out

2010-12-21 | 14:47:22 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

den hade lätt funkat på dig.

2010-12-21 // 17:22:24
» Cassandra

Tja favoritchrillan. Jag har 2 frågor.

1. Vad tycker du om monsterklackar, typ sånna kenza har och nelly har många av dem?



2. vad tycker du om långa tjejej? Hade du kunnat va tllsammans med någon som är lika lång som dig eller längre. Hade du kunnat va tillsammans med en tjej som är 172 typ. Jag är det men jag mår jättedåligt över min längd, för alla killar vill ha så korta tjejer.



tack på förhand. puss

2010-12-21 // 19:49:46
» KNORKAN - Lanvin for H&M tävling

Snygg!

2010-12-22 // 20:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback